Rozhodli ste sa Predať, či Prenajať Vašu nehnuteľnosť

a dali ste ju do súkromnej inzercie?
V takom prípade ste rýchlo zistili, že namiesto mnohých záujemcov, sa Vám v prvých pár hodinách, dňoch od publikácie inzerátu ozvalo X realitných maklérov ponúkajúcich Vám umiestnenie Vašej nehnuteľnosti v ich ponuke. Hoci to môže vyzerať lákavo a vytvára to dojem veľkého dopytu, efekt je podobný, ako ten s výlepkami na bránach, či letákmi v schránkach bytových domov. Duplicitnými, či opakovanými ponukami tej istej nehnuteľnosti viacerými Realitkami, môžete dôveryhodnosť ponuky obvykle DEVALVOVAŤ a Vaša šanca na jej rýchlu likviditu paradoxne klesá.  
  • Opakovaná publikácia tej istej nehnuteľnosti, často krát v rôznej kvalite fotografií a s nekonzistentným popisom, môže pôsobiť nedôveryhodne a neraz pôsobí skôr ako "zúfalý pokus" predávajúceho, prenajímateľa nehnuteľnosť predať, či prenajať, ako na ponuku za relevantnú "férovú" cenu. 
  • Nehnuteľnosť, ktorú maklér predtým ako si ju pridal do ponuky ani nevidel .
  • Prípadného záujemcu takáto opakovaná a častokrát v kvalite popisu a fotografickej dokumentácie si odporujúca inzercia, skôr utvrdí v tom, že táto ponuka je ležiak. 
  • Identická Nehnuteľnosť často publikovaná s rozdielnymi cenami, nemusí znamenať "nenažranosť" Realitky, skôr len nezáujem o obchodný prípad, ktorý pre mnoho z nich končí pridaním do portfólia a "čakaním na zázrak". Alebo aj Vašu nevedomosť o tom, kto všetko a v akej kvalite Vašu nehnuteľnosť ponúka a neinformovanie všetkých Nehnuteľnosť ponúkajúcich realiťákov o zmene ceny v čase. 
Tejto chyby sa dopúšťajú mnohí predávajúci, či prenajímatelia, ak sa nechajú čo i len dvom maklérom nahovoriť na tvrdenie "máme klienta na kúpu, z ktorého nakoniec väčšinou nič nie je, ale udička je hodená" Som presvedčený, že obzvlášť v dobe internetu, 99% z nás má klientelu z inzercie, aj preto je lepšie si vybrať na zastupovanie pri Predaji, Prenájme Vašej nehnuteľnosti realitku, ktorá má referencie, kvalitnú webovú prezentáciu, vrátane výstižnej fotodokumentácie a relevantného popisu. Nehnuteľnosť pozná a promuje ju na silných realitných portáloch, reklamou na googli, resp. sociálnych sietiach. Keďže na mnohých portáloch majú inzeráty v linku vygenerované interné poradové číslo, z ktorého sa dá neraz vyčítať aj rok pridania inzerátu, čo niekedy priamo potvrdzuje status ležiaku. Z toho pohľadu sa čísla, hovoriace o počte zákazok na niektorých portáloch rádovo v desaťtisícoch, či dokonca v státisícoch nehnuteľností, javia ako nie veľmi relevantné, hoci viniť z toho portály, by nebolo úplne spravodlivé.
Najspoľahlivejšie kritérium na relatívne rýchlu likviditu Nehnuteľnosti je správne nastavenie ceny a samozrejme jej kvalitné promo s dobrým pokrytím na Realitných portáloch a Sociálnych sietiach.  
 

Ak sa chcete podobným rizikám vyhnúť, radi Vám s tým pomôžeme.

Príprava na predaj